måndag 11 oktober 2010

Nu har de kommit!

Nu har äntligen paketet jag beställde från Bokus kommit!! Jag är helt över glad!!
REVOLT is now in my hands! I'm happy happy :)
Det jag blev chockad över var att framsidan inte ser ut som jag trott. Liksom en klarare blå än vad som syns på bilder. Sen står det inte 24 deltagare * Bara en överlever * Allt direktsänds utan det står För mänsklighetens överlevnad vilket jag tycker är lite synd efter som det förknippar man verkligen med HS-trilogin. + att HUNGERSPELEN står i blått och inte rött....



























Om vi nu hoppar vidare beställde jag även de två sista böckerna i TRE-serien som jag har letat efter i varenda bokhandla hela sommaren! Ska bli intressant att få veta vem mördaren är och hur hela historien slutar....

Ja, då har jag uttryckt min glädje över denna händelse. Nu ska jag inte skriva mer utan jag hade tänkt ta mig ett antal år in i framtiden för att äntligen få reda på vem Katniss ska välja.
Big twist om både Peeta & Gale blir bögar och finner kärleken i varandra ! xD Det hoppas jag verkligen inte, hahahha xD men big twist hade det varit......

6 kommentarer:

  1. Oj vad jag blev sugen på att läs Fatta eld nu ska beställa den när jag har betat av lite av mina böcker i bokhyllan som är lite för stor nu;)

    sv: tack för att du skrev det blev mer sugen påa tt läsa boken nu=D

    SvaraRadera
  2. Haha om det blivit bögar skulle hon ha förlorat hälften av sina fans. Lustigt att det man vill veta inte är om hon lyckas bekämpa regimen och president snow utan vilken av Peeta och Gale hon ska välja.

    Är du Team Gale eller Team Peeta? :)

    SvaraRadera
  3. SV: Jag blev sjukt sugen på att köpa Revolt i närmaste bokhandel när jag såg bilden på Addikokos blogg! En del av mig brast inombords. Jag måste få veta snaaart! Team Peeta btw <3

    SvaraRadera
  4. Åh, det är så många som tycker Revolt är en dåligt översatt titel, men den är så härlig<3

    SvaraRadera
  5. Sv: haha kanske blir så till slut=D

    SvaraRadera
  6. SVAR: Den verkar bra, men jag skulle tipsa om antingen en Canon EOS 1000D eller Canon EOS 450D. Canon är ju kändare och då finns en massa extra material om man vill utöka sin fotografering. Men kameran verkade väldigt bra, den som du visade upp. :)

    SvaraRadera