söndag 16 september 2012

Många tävlingar på gång!

Oj vad många tävlingar det är på gång just nu! Och jag som älskar tävlingar vill självklart vara med! :D

Annika på alkb.se har fyllt år och firar det med en tävling! Jag säger grattis i efterskott! Högsta vinst är fem böcker!

Nellonsbokblogg fyller 1 år och det firar Nelly med (guess what! :O) en TÄVLING! :D Två vinnare vinner vars två böcker!

Andrea på bibliophilia.se lottar ut tre anteckningsböcker! Va med i även denna tävling vettja! Det är jag! :D

Teenbooks har en tävling med ett signerat exemplar av Ingrid Olssons Ett litet hål i mörkret som pris! Då denna bok var en av de första böckerna som jag gillade i början av tonåren hoppas jag innerligt att jag tar hem detta!! >.<

Jag bjuder på den bild som just nu pryder mitt skrivbord! Kinda mitt motto! (Y)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar