lördag 10 november 2012

Vad Vi Inte Vet

Senaste stop motion videon, Mounwaåkh, gjordes den 22 december 2011. Det dröjde 324 dagar innan nästa, Vad Vi Inte Vet, kom. Någon bra anledning att det tog så lång tid finns inte, men huvudsaken är att den är här.
Jag hoppas ni gillar den! Min kompis Frida och jag la ner 6,5 timme på att filma och foto och jag har lagt ner ca två timmar på redigering idag.
Berätta gärna vad ni tycker och har ni några önskemål eller förslag till framtida filmer så lämna gärna en kommentar!
Men nu ska jag inte hålla er längre...
Mina damer och herrar, låt mig får presentera Vad Vi Inte Vet!!


4 kommentarer:

  1. Hur söt är inte den här?? :D Jag kunde inte sluta le! Jättebra och rolig video! ^^

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig film!
    Vore kul att se en med bok-tema i framtiden :)

    SvaraRadera
  3. Underbar stop motion-film ju!:D

    SvaraRadera
  4. Herregud vad fin! Är helt kär i den, så underbar!

    SvaraRadera