söndag 19 december 2010

In motion.....




Jag lever! Jag finns!
Jag vet att jag inte har skrivit ett inlägg på en HEL vecka. Anledningen till det: jag har helt enkelt inte haft något att skriva...
Men nu kände jag att det var dags för lite uppdatering.
Under den senaste tiden har jag knappt läst något. Antagligen har jag kommit i ännu en inte läsa-period. Inte så bra eftersom jag borde sänka antalet olästa böcker i min hylla inför julen. Men men.......


I fredags var det tjejkväll och då blev fotona ovan tagna. Blev väldigt nöjd med dem. Eftersom jag inte läser så mycket så får det bli lite snöbilder istället. Fler kommer de närmaste dagarna.


På tisdag är det sista dagen i skolan för mig. Ska bli riktigt skönt och förhoppningsvis blir det lite mer läsande.


När slutar ni?


*<():D

4 kommentarer:

  1. Vi slutar typ sist i hela Sverige! På onsdag. Alltså, hur kan man sluta skolan bara 2 dagar innan julafton?! Nej, inte godkänt.

    SvaraRadera
  2. Tisdag här också!

    Gillar sista bilden. Får nån slags "dras in i ett tidshål"-känsla. Hahaha :D

    SvaraRadera
  3. Jag slutar också på tisdag, ska bli riktigt skönt!:)

    SvaraRadera
  4. Också på tisdag, fast jag slutar redan imorgon eftersom jag ska upp typ fyra på tisdag morgon för att hinna med ett flyg till Lüle >:D

    SvaraRadera