fredag 11 februari 2011

Yes, I love it



Snödropparna är uppe och det betyder bara en sak: DET ÄR HELT KLART VÅR!! Visst är det underbart. Jag vet visserligen inte hur det är hos alla andra (det snöar i Sthlm?) men här, i västra Skåne är det mycket fint!
EDIT: det snöar....... 

Idag eller imorgon (hoppas jag) kommer det en recension på Här ligger jag och blöder. För att spoila lite så gav jag den MER än 5/10 :)

Jag har nu börjat läsa City of Bones och jag ÄLSKAR den! Men, tyvärr ligger den kvar i skolan. Inte så roligt, men det finns inget jag kan göra åt det nu...

Jag tror att jag ska fortsätta att läsa Offerrit nu i helgen, men vi får se vad som händer. Jag har läst några kapitel och jag tycker den verkar bra och jag är väldigt nyfiken på att veta vad som kommer att hända!

Det var väl det jag ville meddela världen. Ha det gött kära människor :)

2 kommentarer:

  1. Snödroppar!? Det var praktiskt taget snöstorm när jag gick till skolan imorse. Din lyckost!

    SvaraRadera
  2. SVAR: Tack! :D Tänkte att jag behövde lite förändring, fast jag har tyvärr inte tiden eller bilderna att fixa till en hel ny design så det blir väl lite småsaker :)

    SvaraRadera