onsdag 12 mars 2014


7 kommentarer:

  1. Hej!
    Det var ett tag sedan du uppdaterade här på bloggen och för att jag inte ska göra bort mig helt och lyckas köpa en bok som du redan har, tänkte jag bara fråga om du köpt några böcker på sistone som jag borde undvika? :)
    //Din hemliga bokvän

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, min hemliga bokvän! Visst har jag köpt många böcker sedan sist, men de som är värda att nämna är hela Legend-serien av Marie Lu (som jag läser just och älskar!) och Wake av Amanda Hocking som jag också gillade!

      Radera
  2. Hej!
    Allt till ditt hemliga bokpaket är klart och redo att skickas iväg, förutom en liten detalj.. Det viktigaste, nämligen boken, har blivit försenad och därför kommer jag inte kunna skicka paketet till dig i tid. Jag är superledsen för det, men lovar att skicka det så fort som jag bara kan! Ville bara säga det så att du inte tror att jag har glömt bort dig.
    Kram från din hemliga bokvän

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Nu har jag äntligen fått hem allt till paketet, så nu är det på väg hem till dig. Skickade genom Schenker så du kommer att få ett meddelande till din bloggmejl när du kan hämta ut det. Jag har målat över avsändare, men om man tittar riktigt noga kan man se mitt namn, så om du vill att jag ska vara hemlig tills du fått se ledtrådarna är det bäst att inte titta alltför noga på paketet . Det var nog allt. Jag hoppas att paketet hittar hem till dig snart och att du tycker om det. :)
    /Din hemliga bokvän

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hate to break it to you, men de skickade ett mejl som inleddes med ditt namn i fetstilt så jag hade ingen chans att undvika det... :/ Men jag ser fortfarande fram emot paketet och vad har hittat på för spännande saker! ^^

      Radera
    2. Åh, nej! Jag som trodde att jag hade lyckats undvika det. Så himla klantigt av mig! Riktigt trist att du inte får hela "lista ut vem som skickade paketet"-grejen. I och för sig var mina ledtrådar ganska obvious så du hade nog inte haft några problem men ändå.. Nästa gång skickar jag med posten istället!

      Även om en liten del av bokbytet är förstört, hoppas jag ändå att du ska tycka om paketet. Annars ska jag banne mig skicka ett nytt, det lovar jag! ^^

      Radera
  4. Hej! Jag misstänker starkt att det är du som är min hemliga bokvän! Tänkte bara säga jättemycket tack för boken och det andra, har velat läsa den hur länge som helst! :D Och bokmärkena var bara så himla söta. :3
    Har visat upp allt på bloggen också, om du vill se. :) --> http://bokbabblaren.blogspot.se/2014/06/paketet-fran-min-hemliga-bokvan.html

    SvaraRadera