onsdag 30 januari 2013

Lill-lördag indeed!

Idag är det onsdag, även kallad lill-lördag dock aldrig av mig, men idag så! Tre av fyra lektioner är inställda och den sista är valfri, man kunde komma på lektionen om man behövde hjälp med att välja en bok som vi ska läsa... Nja, jag tror jag klarar mig :)

Hur som helst så ville jag dela med mig av detta så att ni ska bli en aning avundsjuka ;)

Men jag funderar på om jag ska fira denna dag med att spela in en Dagens Skånska Ord-film, om jag hinner redigera den idag är tveksamt, men ni kan nog vänta er en film innan veckan är slut! :D

Tänkte även göra en liten uppdate på mitt läsande. Igår lånade jag Krigarhjärta på biblioteket efter som författaren, Henrik Larsson, ska komma på bokträffen i Sthlm. Jag tvekade lite då den är väääldigt tjock, ca 570 sidor, men jag gjorde det och OJ VAD JAG INTE ÅNGRAR MIG!!! Den är superbra! Just wanted to tell you that :)

Håll utkik för en DSO-film! I'll see you soon! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar