torsdag 15 juli 2010

Första inlägg!

Tänkte berätta lite om mig själv.
Jag är en tjej på 15 år. Jag gillar att lyssna på musik (är helt into You Ate My Dog atm!). Jag gillar också att fotografera, scrappa och göra kort... helt enkel, jag gillar många saker.
Jag ÄLSKAR (!!!) Riesen *suckar, höjer blicken och tänker på en Riesen*

Jag älskar verkligen att läsa böcker! Jag läser nästan alla sorters böcker, fantasy, kärlek, humor...
Min favoritbok är Hunger Spelen av Suzanne Collins och självklart längtar jag efter Mockingjay!! GAAHH!! Varför kan den inte komma nu?? ..... :(

På min blogg tänkte jag att jag skulle skriva lite blandat, boktips och recensioner, kanske lägga upp några foton och skriva lite om hur min dag har varit, vad vet jag.... skriver det jag känner för.

Jag kom på att starta denna blogg, för jag läste på en bok om dagens blogg att h*n fixar bokbyten med människor i Sverige. Jag blev väldigt intresserad att vara med men såg att man var tvungen att ha en aktiv blogg för att delta. Så jag börjar nu för att antagligen vara något aktiv tills det är dags för nästa byte.
Vill också säga att jag blev inspirerad att starta en blogg av Matildas Läshörna som jag följer troget.

Ha det bra !

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kul att du har startat en bokblogg, och att du blev inspirerad av och tycker om min blogg!

    Jag älskar också Hungerspelen, och längtar efter Mockingjay väldigt mycket! Jag undrar samma sak som du; VARFÖR KAN DEN INTE KOMMA NU?!

    Kram
    Matilda

    SvaraRadera