måndag 19 december 2011

Somriga höstbilder i vinterkylan

Då var sista provet avklarat för den här terminen, jävla lärare säger jag bara, men det är en annan femma...
Jag tänkte visa er några bilder som jag tog i somras höstas. Trodde att det var i somras eftersom det var så fint väder och vi hade picknick, men det var tydligen den 2 oktober..... Fotona är tagna vid Stenshuvud på Österlen, Sveriges bästa plats (för er som inte visste det!).




För er som inte heller vet, så ligger det i underbara Skåne!

3 kommentarer:

  1. ÅH! Så vackra bilder! Och jag vet att Österlen ligger i Skaune :P Har varit där runt i krokarna :P

    SvaraRadera
  2. Vad fina! Jag minns att jag var några veckor på Österlen för massa år sedan. Det var jättefint! Har dock för mig att jag gick omkring hela dagen och trodde att det hette Stens Hatt. Jag var en väldigt smart unge.

    SvaraRadera