söndag 23 juni 2013

[MBL] Midsommarkrans

Att göra en Bucket List under sommaren var Annas idé! Se hela My Bucket List här!
____________________________________________________________________

Första sommarlovsveckan har nu gått. Det har blivit mycket sol och läsning för min del! Jag har även uppfyllt en av mina punkter från My Bucket List, nämligen

Jag försöker att upprätthålla traditionen att göra en midsommarkrans varje år och även i år gjorde jag det. Mamma och jag cyklade ut på förmiddagen för att plocka blommor och björkris. En timme senare hade vi en så stor bukett att vi kände oss nöjda.

Sedan hjälptes vi åt - mamma, pappa och jag - att göra det som till slut blev en midsommarkrans jag faktiskt blev nöjd över! 

För övrigt hade jag en mycket trevlig midsommar - dock utan dans runt stången :(
Hur var eran midsommar?

1 kommentar:

  1. YAY! Vad roligt! Fin krans dessutom :D Min midsommar var toppen, men jag dansade varken runt stång eller gjorde en krans. Jag åt dock jordgubbar ;)

    SvaraRadera