måndag 5 augusti 2013

[MBL] Inga sociala medier bjuder kakor...

Att göra en Bucket List under sommaren var Annas idé! Se hela My Bucket List här!
____________________________________________________________________

Då jag varit på landet har jag inte kunnat blogga någonting. Därför blir det ett dubbel-bucket-list-inlägg denna gången!

Första punkten jag prickade av var:




Syftet var att jag inte skulle vara inne och kolla på en massa sociala medier på en hel dag. Jag använde internet för att registrera träning osv, men ingen kontakt med någon via ett socialt medium. Stundtals kliade det i fingrarna men jag klarade det!

Andra punkten som jag uppfyllde var:



Jag blev helt plötsligt sugen på att baka häromdan så det blev goda jordgubbsmuffins som jag sedan tog med och bjöd min kompisar på när vi hade galenpanna-och-film-kväll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar