lördag 1 januari 2011

En utmaning till

Paulas Bokblogg har startat en utmaning som går ut på att läsa klart de serierna man börjat på men aldrig riktigt tagit tag i fortsättningen. Och självklart vill jag vara med! Hennes inlägg om utmaningen hittar ni här.


De serier jag tänker fullfölja är

  • Harry Potter
    Bok 4-7
  • Imorgon när kriget kom - böckerna
    Bok 6-7
  • Graceling
    Bok 2-3
Dessa var de jag kunde komma på nu. Jag ska även läsa The Mortal Instruments, men jag har ännu inte läst den första boken så den kunde inte vara med...

3 kommentarer:

  1. Jag funderar också på att läsa Mortal Intstruments =)

    Imorgon när kriget kom verkar intressant. Såg trailern till filmen som kom nu i höstas och en kompis tipsade om dem!

    SvaraRadera
  2. Hur lyckades du sluta bara sådär? :p haha!
    Hur långt kom du innan du sluta? (a)

    SvaraRadera
  3. Haha okej :p Ska jag göra dig lite sugen på att börja igen? Haha ;)

    SvaraRadera