tisdag 22 mars 2011

"Känslan av att klottra på väggar"






Tro mig, det är en underbar känsla att klottra på väggar. Nu säger jag inte att ni ska börja klottra på era väggar där hemma för då kanske det finns några som inte blir så glada (era föräldrar) men ni kan ju fråga! För min del var det så att vi ska riva en vägg, eller ja den revs imorse. Men igår kväll kan ni tro att jag hade roligt när jag fyllde väggen till hälften med konstiga bilder och citat från You Ate My Dog-låtar. Men ska ni renovera där hemma så fråga om ni får klottra! Lite tråkigt om väggen ska ner dagen efter men det kanske är lika bra för klottrar man på en vägg man ska ha kvar gäller det att göra något seriöst och tjusigt så man kan leva med det xD

1 kommentar:

  1. Svar: Jag tycker AVPS är (om det nu är möjligt) bättre än AVPM. Malfoy, Snape, Umbridge, Ron, alla karaktärer är helt underbara. Och jag älskar verkligen Voldemorts och Quirrels lilla förhållande i AVPM. Hur kan man komma på ngt liknande? :D

    SvaraRadera