måndag 28 mars 2011

Bokhavet

Ser något fail ut med svart bakgrund......

Nu öppnar Bokhavet, en oas där några bokbloggare publicerar sina recensioner, allihop på samma ställe! Jag är en av dessa och jag ser mycket fram emot detta.
Projektet startades av Frida och det är även hon som har gjort den fina designen!
Vill du själv vara med och blogga så släng iväg ett mejl till bokhavet @ hotmail . se (självklart utan mellanslag!)
Kolla in på bloggen!
Klicka här! ------> klicka!
                Klicka då!! <----- Eller här!
                                                                      Eller varför inte här!----> Nu får du ta och klicka!

3 kommentarer:

  1. Vad kul det ska bli :D Om du vill så kan jag hjälpa dig med bok.nu-grejen. Om du loggar in med våran mejladress och lägger till en bok på din lista så kan jag fixa resten ;)

    SvaraRadera
  2. Svar: Bra att det fixade sig :)

    SvaraRadera
  3. Jag fattade inte riktigt^^Nu känner jag mig lite trögxD

    SvaraRadera