söndag 21 juli 2013

[MBL] Strandpicknick

Att göra en Bucket List under sommaren var Annas idé! Se hela My Bucket List här!
____________________________________________________________________



I veckan har jag äntligen haft en picknick då jag kommit ihåg att foto, så jag skulle ha något att visa!
Jag och min kompis cyklade till stranden. Vi hade lunch med oss som vi åt, vi badade två gånger, solade fast solen var blyg och stundtals (ganska ofta...) gömnde sig bakom molnen. Innan vi cyklade hem igen blev det lite kulglass. Smakerna jag valde var regnbåge och nogger.


Jag och en molnig bakgrund.
Min kompis och det enda beviset på att vi hade mat med oss!
____________________________________________________________________
Under kommande vecka befinner jag mig på den skånska landsbygden och därför kommer det inte dyka upp några inlägg. Jag finns på Twitter och Instagram om ni saknar mig!
Alias: vitgulstrumpa
(så chockerande xD)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar