söndag 22 augusti 2010

titel, överskrift; alltid lika svårt....

Denna helg har gått åt filmer och musikens håll.

Fredag
Vampires Suck - bio. Bjöds på många skratt, värd att se!

Youth In Revolt - INTE värd att se! Kollar man på trailern verkar den väldigt rolig, men det var den inte! Väldigt långtråkig. Michael Cera var anledningen den filmen sågs. (Bästa skådespelaren ever!) Någon som sett den? Vad tyckte ni?



Narnia; Prins Caspian - Typ tredje, fjärde gången jag såg den. En väldigt bra film, se den om du inte har gjort det. Mina kompisar hade inte sett den och dom ville se den innan den tredje filmen kommer ut i december.

Lördag
Blues Brothers - Otroligt rolig! En ganska gammal film, så den var rätt utdragen. Vissa delar varade för länge! Den kunda förkortas ner från 2h 22min till typ 1h 45min.

Familjen - (nu har vi hoppat till musik!) Eftersom man har 9min med tåg in till Malmö måste man ju till Malmöfestivalen. Kompisar ville in och se Familjen, jag hände med. Lyssnade på dom typ för första gången i går. Kom fram till att dom är asbra! Inte sån musik jag brukar lyssna på men väldigt cool, speciellt live!

Shout Out Louds - Ett annat band jag typ heller aldrig hört tidigare men vad gör det, man kan ändå rocka loss!

Söndag
Nu sitter jag här vid min dator och lyssnar på min spotify-lista som jag av någon anledning döpt till buuu (??)... Den är väldigt bra........... Sen har jag två andra som heter blahblahvlah och ^^^
Har ni spotify? Vad heter era listor?

7 kommentarer:

  1. SVAR: Åh TACK! <3 det värmde verkligen alla hjärtans hörn! :'D
    Förresten, kan du skicka spotify inbjudor. För jag har kämpat i ett halvår eller mer om att få spotify, men har inte precis gått så bra...

    SvaraRadera
  2. Har också sett Vampyrer suger, den är verkligen skitbra;)

    SvaraRadera
  3. haha roliga namn=)
    Jag har en som heter: Sånt som faktiskt går att lyssna på!
    hehe=) tack för tipsen föresten=)

    SvaraRadera
  4. Svar: ja lite v varge men detjag lyssnar mest på nu e Green day och Mando Diao=)

    SvaraRadera
  5. SVAR: Ha, Tack! Det värmer verkligen :D
    Gillaar du att fotografera?

    SvaraRadera
  6. SVAR: Jag hade först en Canon 1000D som är en nybörjarkamera. Jag skulle satsa på den om jag var du! I canon så går man ifrån 1000 och neråt, så t.ex 450D som jag har är bättre än 1000D. Kanske lite svårt att sätta in sig nu, men jag lovar, när du har skaffat en kamera så förstår du helt enkelt de mesta :P

    SvaraRadera
  7. Michael Cera är bäst! Han är duktig på mesiga roller. Längtar till en film i höst han är med i: Scott Pilgrim VS the world.

    Youth In Revolt var bra, men trodde det skulle sluta med att han blev inkastad på pysket pga schizofreni, hahaha!

    SvaraRadera